Друкована реклама

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:11 Julia Misyuta   [ оновлено 18 груд. 2011 р., 04:04 ]
Друкована реклама вже давно зайняла своє високе місце на рекламному ринку, довівши свою ефективність. Кожного день, незалежно від нашого бажання, ми бачимо поліграфічну рекламну продукцією: каталоги товарів і послуг, проспекти, буклети, листівки, флаєра, різні вкладиші і постери в журналах, афіші на зупинкахках, календарі, плакати та багато іншого.

Друкована реклама має такі переваги як:
  • Тривалість зорового контакту, яка безпосередньо залежить від потенційного споживача (він може в спокійній обстановці обміркувати переваги Вашої рекламної пропозиції і прийняти рішення). Це особливо актуально для наступної рекламної продукції: каталоги, флаєра, проспекти, буклети, листівки.
  • За допомогою друкованої реклами можна донести інформацію точково, безпосередньо до потенційної групи споживачів (рекламні календарі, флаєра та ін.)
  • Оперативність виготовлення, менш ніж за добу можна підготувати і надрукувати невеликий тираж.
Основні приклади друкованої реклами:

Каталог - повнокольорове поліграфічне, періодичне або разове видання, котрі вміщають весь перелік пропонованої продукції чи послуг.

Проспект - це аналог каталогу, проте містить менший обсяг інформації.

Листівка - видання, як правило, невеликих форматів з рекламною інформацією.

Буклет - видання представляє собою лист, зігнутий у кілька разів.

Флаєр - малоформатний кольоровий барвистий 
лист-запрошення, який пропогує різноманітні знижки та пільги на відвідування заходу.
Comments