Корисна інформація


На цій сторінці Ви зможете переглянути корисну інформацію. Можливо, це підкаже нові ідеї для втілення Вашої мети.

Рекламні календарі

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:11 Julia Misyuta   [ оновлено 26 груд. 2011 р., 08:34 користувачем Nata Lvova ]

Рекламні календарі, оформлені в кольорах вашої компанії, є не тільки невід'ємним атрибутом, але і одним із способів нагадати про себе клієнтам. Переваги фірмових календарів, як рекламного ходу, полягає в тому, що це так звана "довгострокова реклама". Якщо календар сподобався клієнтові, він буде знаходиться в квартирі або офісі, і кожен день буде привертати увагу. Аудиторія, якою буде помічена ваша реклама на календарі, значно ширша, ніж коло осіб, кому ці календарі були подаровані. Це і колеги по роботі, клієнти, ділові партнери, родичі та друзі.

Зараз існує дуже велика різноманітність календарів: це і різні настінні, настільні, кишенькові, календарі у вигляді плакатів, найпростіших фігур, наприклад, так звані "календарі будиночки", і багато інших типів і видів.

Плакатні календарі - одні з найпоширеніших типів, представляють собою широкоформатне зображення з накладеною на нього календарною сіткою.

Настінні календарі - як видно з назви, їм належить зайняти гідне місце - на стіні офісів ваших клієнтів. Перевагою даного типу календарів є перекидні листи, за рахунок чого на кожному аркуші друкується своє зображення і більша календарна сітка, що зменшує ризик докучання колективу.

Настільні календарі (календарі-будиночки): виконані у вигляді найпростіших фігур з паперу з перекидними аркушами, особливою популярністю користуються серед офісних працівників.

Кишенькові календарі - аркуш паперу розміром з візитну картку, на одній стороні якого надрукована рекламна інформація, а на іншому - календарна сітка. Один із найекономніших календарів. Використовується для розповсюдження на виставках, презентаціях та інших подібних заходах.

Крім типових календарів існуює ще багато видів ексклюзивних календарів, розроблених для певної події або людини. 
Замовивши на Exlibris у розділі сувенірна продукція будь-який з видів календарів, ви підкреслите індивідуальність вашої компанії, а також прорекламуєте себе на довгий час.
 

Друкована реклама

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:11 Julia Misyuta   [ оновлено 18 груд. 2011 р., 04:04 ]

Друкована реклама вже давно зайняла своє високе місце на рекламному ринку, довівши свою ефективність. Кожного день, незалежно від нашого бажання, ми бачимо поліграфічну рекламну продукцією: каталоги товарів і послуг, проспекти, буклети, листівки, флаєра, різні вкладиші і постери в журналах, афіші на зупинкахках, календарі, плакати та багато іншого.

Друкована реклама має такі переваги як:
  • Тривалість зорового контакту, яка безпосередньо залежить від потенційного споживача (він може в спокійній обстановці обміркувати переваги Вашої рекламної пропозиції і прийняти рішення). Це особливо актуально для наступної рекламної продукції: каталоги, флаєра, проспекти, буклети, листівки.
  • За допомогою друкованої реклами можна донести інформацію точково, безпосередньо до потенційної групи споживачів (рекламні календарі, флаєра та ін.)
  • Оперативність виготовлення, менш ніж за добу можна підготувати і надрукувати невеликий тираж.
Основні приклади друкованої реклами:

Каталог - повнокольорове поліграфічне, періодичне або разове видання, котрі вміщають весь перелік пропонованої продукції чи послуг.

Проспект - це аналог каталогу, проте містить менший обсяг інформації.

Листівка - видання, як правило, невеликих форматів з рекламною інформацією.

Буклет - видання представляє собою лист, зігнутий у кілька разів.

Флаєр - малоформатний кольоровий барвистий 
лист-запрошення, який пропогує різноманітні знижки та пільги на відвідування заходу.

Ламінування

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:10 Julia Misyuta   [ оновлено 18 груд. 2011 р., 04:46 користувачем Ruslan Exlibris ]

Ламінування - один із способів надати готовій друкованій продукції більш привабливого вигляду і підвищети якість захищеності від небажаних механічних і світлових впливів. Сам технологічний процес являє собою покриття видрукуваної продукції спеціальною прозорою плівкою з однієї або двох сторін.

Ламінування надає зображенню яскравий ефект відображення, покращує колірне сприйняття, візуально підвищує яскравість відтінків. Ламінування захищає фарби від їх вигоряння, при попаданні прямих сонячних променів, захищає матеріал від стирання і механічних пошкоджень, збільшує товщину листа, що надає продукції дорожчий і презентабельний вигляд.

Ламінування буває холодне і гаряче:

Холодне - процес нанесення плівки відбувається при кімнатній температурі, в основному це спосіб застосовується при обробці документів та інших цінних паперів.

Гаряче - процес проходить при підвищених температурах. Це більш якісний спосіб і застосовується для післядрукарської обробки: плакатів, постерів, афіш та іншої рекламної друкованої продукції.

Плівка для ламінування діляться на два типи:

Матова - даний вид плівок розсіює промені які потрапляють на неї, чим зменшує кількість відблисків на продукції. Застосовується в основному для ділової друкованої продукції.

Глянцева - навпаки додає блиск, гру кольорів. Застосовується в дизайнерських роботах.

Види друку

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:09 Julia Misyuta

Цифровий друк - найпопулярніший спосіб друку в наш час, відрізняється високою оперативністю та технологічністю. Відмітною її особливістю є можливість друку безпосередньо з комп'ютера, без проміжних технологічних процесів, таких як виготовлення друкованих форм і трафаретів.

Цифровий друк використовується для виготовлення одиничних екземплярів і невеликих тиражів: плакатів, креслень, візиток, фотографій, різних карт, схем, етикеток, листівок і багато іншого, на що здатне уяву замовника.

Офсетний друк - спосіб друку застосовується в основному при виготовленні великих тиражів продукції. Її відмінною рисою є те, що друк відбувається не відразу на носій, а використовується проміжна ланка - офсетний циліндр.

Офсетний друк використовується для виготовлення великих тиражів: етикеток, стікерів, календарів, афіш та іншої друкованої реклами.

Шовкографія, або правильніше назва Трафаретний друкСвою назву отримала в давнину, так як для виготовлення трафарету застосовувалася шовкова нитка. Спосіб друку полягає в пропущенні крапельок фарби через отвори заздалегідь підготовленого трафарету. Трафарет отримують методом пропалювання спеціальних отворів у плівки. При повнокольорового друку для кожного кольору виготовляється свій трафарет.

Шовкографія використовується для друку на майках, гуртках, пакетах, щоденниках, ручка та інших предметах.

Види паперу

опубліковано 2 вер. 2011 р., 04:08 Julia Misyuta

Ватман - папір, призначений для креслення (малювання) олівцем, аквареллю, тушшю. Володіє високим параметром білизни. Підвищені механічні властивості і товщина дозволяють проводити неодноразові виправлення і коригування на ній.

Офсетний папір має звичайно щільність від 45 до 260 г/м2. Виготовляється повністю з целюлози, або з додаванням до 0.75 частин деревної маси.Володіє прекрасними механічно-міцності і хорошої гладкістю.Використовується для друку тексту і не складних зображень, до яких не пред'являються підвищені вимоги якості. Застосовується в офсетного і цифрового друку.

Крейдований - даний вид паперу відрізняється тим, її поверхня при виготовленні покривають спеціальним шаром, що складається з пігменту і клею. За рахунок чого збільшують гладкість і білизну паперу, а так само стійкість фарб нанесених на неї. Застосовується в офсетного і цифрового друку, для виготовлення плакатів, банерів, афіш, постерів і багато іншого, в основному друкованої реклами.

Самоклеючий папір (самоклейка) - дана папір з одного боку покрита клейовим розчином, який захищений легкоснімаемой плівкою. Буває як класично біла, так і різних відтінків.

Самоклеючі папір ділиться на 2 види, в залежності від використовуваного клею:
  • Одноразового наклеювання. Клеїться один раз без можливості зняти надалі, не пошкодивши папір.
  • Легкознімаючий і той, котрий надається переклеюванню.
Самоклеющаяся папір використовується для друку: етикеток, наклейки, малоформатна реклама в транспорті і на вулицях, і багато іншого.

1-5 of 5