Стопери - один з pos-матеріалів, суть якого закладена в його назві:
зупинити людину, щоб привернути його увагу до певного виду продукції.
Ми виготовляємо стопери різних
видів з унікальним дизайном та будь-якої форми. Такі стопери не залишаться
не поміченими.
Види рекламних стоперів по конструкції: - шелф-стопер
- вид рекламної продукції, що кріпитися до полиць з товарами в магазинах,
зазвичай вони кріпляться перпендикулярно полиці. Шелф-стопер часто роблять із
щільного паперу. Для збільшення міцності шелф-стопери покривають глянцевим або матовим ламінатом;
- ай-стопер
- вид реклами, який використовується для залучення уваги людини. До ай-стопера належать дорогі машини у казино,
люди одягнені в старовинний одяг - все це можна віднести до ай-стопера;
- шоу-стопер
- вид реклами, яка привертає увагу людей на великих виставках своїм креативним
виглядом. Типовим прикладом шоу-стопера є дівчата топлес, які на авто салоні
рекламують новий автомобіль.
Стопери можуть мати різний
розмір. Стандартів як таких не існує, але є два види стоперів: - паперові
стопери друкуються на 300
г / м крейдованому папері і в 90% ламінується для
міцності. Друк проводиться на високоякісному обладнанні, тому зображення
виходить барвистим і яскравим. Кріпиться подібний стопер на двосторонній скотч
до торгової полиці і легко знімається;
- пластикові
стопери виготовляються з тоненького (150-200 мікрон) ПВХ або товстого (2-3 мм) пластика або акрилу.
Дані стопери також кріпляться на двосторонній скотч, але в основному їх
встановлюють на спеціальні тримачі до полиць. Пластикові стопери мають вищу
вартість від паперових, але і термін їх
використання більший. До того ж, пластикові стопери не мають обмежень за
розміром, як паперові (не більше 420 * 300 мм).
При виготовленні стоперів, як
пластикових так і паперових, можна зробити будь-яку форму за допомогою висічки.
Це додасть унікальності і приверне до себе увагу покупця.
|