Друк запрошень

Запрошення
- вид друкованої продукції, що використовується для оповіщення людини про майбутнє заході. 
Зазвичай на запрошенні друкується інформація про місце і час майбутнього заходу.

Запрошення - один із самих креативних видів виробів в поліграфії, оскільки виготовляються під індивідуальне замовлення. Запрошення є ознакою шанобливого ставлення до людини, яка їх отримує.

Запрошення служать як інформаційним бюлетенем компаній, так і радісною звісткою для фізичних осіб. Друк запрошень здійснюється трьома способами:

  • цифровим: виробляється на високоякісному обладнанні фірми Xerox, тому зображення виходить барвистим і яскравим, передаючи точну мініатюру макета. Переважно запрошення друкуються цифровим способом, тому що це недорогий і оперативний спосіб отримання замовлення. Мінімальний тираж на «цифрі» - 30 шт. При наявності макета запрошення можна отримати за кілька годин. У більшості випадків використовують крейдований папір, але «цифра» дозволяє друк і на деяких дизайнерських паперах (нетекстурних, гладких). Цифровий друк не має можливості нанесення пантонов або білого кольору. Також в даний час стала актуальною друк персоналізованих даних на запрошеннях, тобто крім шаблонного тексту наносяться дані одержувача, а не вписуються вручну. Дане нововведення економить час на підписання запрошень, а також формує позитивний імідж про компанії;
  • офсетним. Цей спосіб друку використовується, коли необхідно виготовити великий тираж запрошень (1000 шт) з однаковим макетом. По правді кажучи, офсетним способом запрошення друкуються досить рідко, так як це не зовсім зручно. Друк запрошень цим способом здійснюється в тому випадку, коли мова йде про великі масштаби заходу.
  • шовкотрафаретним: здійснюється за допомогою нанесення кожної фарби окремо. Використовується даний спосіб для друку пантонами або ж запрошень на текстурному папері, найчастіше щоб показати унікальність і високий рівень компанії. В основному шовкотрафаретною печаткою наносяться конгрев або тиснення, що надає престижності. Недоліками цього дорогого виду друку запрошень є обмеження за кольорами (до 6 роздільних кольорів) та формату зображення (тільки векторні, без градієнта). Мінімальний тираж, який буде доцільно друкувати шовкотрафаретом - 50 шт. Зробивши запрошення подібним способом, ви створите імідж своєї компанії і собі ще до особистого знайомства з вами.
Сучасні технології дозволяють виготовити навіть стерео, варіо (об'ємні) запрошення або ж з  нестандартним напиленням, у вигляді паморозі або глянцевого блиску. Реалізувати задумані ідеї з приводу оригінальності запрошень допомагає також такий процес як висічка. Тут можна виконати практично всі побажання клієнта, починаючи від найпростіших форм і закінчуючи складними розбірними конструкціями.
Comments